کارتن سازی فرد مقوا

تولیدکننده کارتن های سه لایه و پنج لایه

کارتن سازی فرد مقوا

تولیدکننده کارتن های سه لایه و پنج لایه

کارتن سازی فرد مقوا

آدرس: شهرک صنعتی لیا، خ یابان سعدی، شرکت تولیدی فرد مقوا

بایگانی

طنز تلخ صدا و سیمای قزوین در برنامه بی حاشیه

کارتن فرد مقوا | پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ب.ظ

طنز تلخ صدا و سیمای قزوین در برنامه بی حاشیه

 

میهمان برنامه "بی حاشیه"  تعجب و  اعتراض کارگران  و صنعتگران را برانگیخت


برنامه "بی حاشیه" که با دعوت از مسوولین، کارشناسان به بررسی مسائل و مشکلات موجود استان قزوین می­پردازد در برنامه روز چهارشنبه 28 بهمن ماه اقدامی تعجب بر انگیز انجام داد.

برنامه بی حاشیه در حالی از صدا و سیمای مرکز قزوین پخش شد که یکی از دو مهمان  این برنامه به عنوان نماینده صنعت استان قزوین معرفی شد. این برنامه یکی از صنعتگران استان قزوین را دعوت کردکه رویه نه چندان مناسبی در این عرصه دارد. وی در سابقه خود، مدیریت شرکت هایی همچون لامپ الوند، مانوش، فرد مقوا، معجزه را یدک می­کشد. این شرکت ها در حال حاضر با مشکلاتی متنوعی روبرو هستند و کارگران از نحوه مدیریت آن ها رضایت چندانی ندارند. شنیده های غیر رسمی حاکی از این خبر داردکه این شخص به عنوان یکی از بدهکاران بانکی استان و همچنین رویه نامناسب وی در  بین مسوولین شناخته شده است.

دعوت از وی نه تنها اعتراض کارگران شرکت فرد مقوا،  بلکه خبرها حاکی از اعتراض دیگر مجموعه های صنعتی استان را در برداشته است. این دعوت در حالی صورت گرفت که این شرکت ها و کارگران آن با مشکلات عدیده ای در حال حاضر گریبان گیر هستند.

با این تفاسیر حال سوال تعجب برانگیز و طنز آمیز این است؛ چگونه فردی که گامی مثبت در جهت توسعه صنعت استان برنداشته و در حال حاضر بسیاری از کارگران و مجموعه های صنعتی از رویه مدیریتی وی راضی نبوده اند و شرکت ها را به تعطیلی و کارگران آن را از کار بیکار نموده و همچنین پرونده متعدد قضایی و کارگری داشته است توانسته در این برنامه به عنوان نماینده صنعت استان حضور یابد ؟!

 

  • کارتن فرد مقوا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی